Druhý příchod Krista a zkracování času

A přijdou časy, kdy bude celé lidstvo stát před rozhodující volbou, před branami Božího soudu. Jedním z hlavních znamení té doby bude smršťování času. To říkal i Ježíš: "Kdyby se tyto dny nezkrátily, nebyl by spasen žádný člověk. Ale kvůli jeho vyvoleným se tyto dny zkrátí..."

Zkracování času - znamení pro duši

Na první pohled se nic nezmění. Hodiny budou stejně ukazovat 24 hodin denně jak ukazovaly, kalendář zůstane jaký byl. Rok měl 365 dní a bude jich mít pořád stejně. Ale uvnitř se lidská duše začne chvět. Člověk pak začne cítit a vnímat tuto časovou tíseň. Všimne si, že čas běží rychleji. Den uplyne doslova za okamžik, měsíc za týden, roky doslova za měsíce. A čím dál tím víc se bude čas zkracovat, bude těsnější.  Je to takový zvláštní signál, znamení pro duši.

Smršťování času - znamení pro duši

Druhý příchod Krista

Tyto doby byly předpovězeny v proroctvích, jsou to proroctví o druhém příchodu Krista. Nemá smysl čekat na Ježíše jako na Syna Člověka, protože On přijde jako Syn Boží do lidských duší. Bude vládnout tisíc let jako Král, usedne na "trůn" nejen naší duše, ale i našeho rozumu... V Evangeliu podle Jana jsou tato Ježíšova slova:" Bůh je Duch. Já jsem ta cesta, pravda i život. Nikdo nepřichází k Otci, než skrze mne. A já budu prosit svého Otce a dá vám jiného Utěšitele, aby zůstával s vámi na věky, Ducha pravdy, kterého svět nemůže přijmout, protože Ho nevidí ani nezná. Ale vy jej znáte, neboť s vámi zůstává a ve vás bude. V onen den poznáte, že Já jsem ve svém Otci a Vy ve mně a Já ve vás."

Armageddon

Už 2000 let lidé očekávají Armageddon a druhý příchod Krista. Prakticky všechna náboženství jsou postavená na tom, že možná už zítra bude konec světa a kdo není v jejich řadách, ten okamžitě zahyne v "ohnivé geheně"... Ve skutečnosti však každý člověk ve svém životě prochází svým osobním Armageddonem. A ani zdaleka ne každý jej vyhrává. Dokonce ne každý chápe, že se s tím Armageddonem setkal. Proto není nutné obávat se té apokalypsy, která přijde na všechny, protože v davu se umírá snáz. Důležité je vyhrát svůj osobní Armageddon, abychom se pak neocitli v tom davu.
Rigden Djapo

Úryvek z knihy Sensei ze Šambaly, kniha první, od Anastasie Novych.
 

AllatRa